Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Συνέντευξη του (πρώην) ποδοσφαιριστή της ομάδας, Νικ Γραμμένου


Θέλοντας να δώσουμε φως στην αποχώρηση του
Νικ Γραμμένου ήρθαμε σε τηλεφωνική επαφή
με τον παίχτη για μια αποκαλυπτική συνέντευξη.




- Bloger: Νίκο πρώτα απ όλα θα ήθελα να μας πεις για την εμπειρία της συμμετοχής σου στην ομάδα της Ρίγανης.
-Νικ: Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία για μένα. Δέθηκα πάρα πολύ με όλα τα παιδιά της ομάδας και το κλήμα ήταν πολύ φιλικό. Σε κάθε αγώνα παίζαμε για την φανέλα και για το χωριό.
-Bloger: Παρόλο το φιλικό κλήμα μεταξύ των παιχτών υπήρχαν και κάποια παράπονα, έτσι δεν είναι;
-Νικ: Σε κάθε ομάδα υπάρχουν αυτά. Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο απ τους συμπέχτες μου. Αυτό που δεν άντεχα όμως ήταν κάποιες σκοπιμότητες που γινόντουσαν, αλλά και κάποιες ¨επεμβάσεις¨δήθεν παραγόντων.
-Bloger: Αυτός ήταν και ο λόγος της αποχώρησης σου απ την ομάδα;
-Νικ:Ναι σίγουρα. Δεν τα βρίσκω με την παρούσα διοίκηση λόγο οικονομικών αλλά κυρίως άλλων προβλημάτων. Και λόγω διάφορων παραγόντων που επεμβαίνουν στα αγωνιστικά θέματα της ομάδας.
-Bloger: Ποιές θα είναι οι επόμενες κινήσεις αγωνιστικά; Θα αγωνιστείς σε άλλο σύλλογο;
-Νικ: Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε άλλη ομάδα. Εγώ παίζω μόνο για το χωριό μου δίπλα σε φίλους. Ακόμα και τώρα έστω κι έξω απ το roster της ομάδας εγώ θα είμαι δίπλα στους συμπαίκτες μου σε ότι χρειαστούν. Αυτά τα παιδιά αξίζουν πολλά και όχι κοροϊδίες.
-Bloger :Σε ευχαριστούμε πολύ για την συνομιλία μας και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια.
-Νικ: Σας ευχαριστώ κι εγώ, να στε καλά και μπράβο για το blog, είναι πολύ καλό.

2 σχόλια:

  1. Θεωρώ κατα την ταπεινή μου γνώμη,τα σχόλια που γίνονται κάθε φορά να είναι επωνυμα.πιστεύω οτι ειναι αρκετά ανόητο να εκφέρουμε γνώμη και να κρυβόμαστε...δεν υπάρχει λόγος...
    ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή